روشانروشان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

دخترکم فرشته کوچک خانه ما

دلتنگی ....

1393/6/7 10:01
نویسنده : مامان سوسن
227 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی حس های عجیب و غریب دارم هم حس شادی و سرزندگی به خاطر نزدیک شدن به روز دیدار تو و هم حس دلتنگی و ناراحتی به خاطر جدایی از تو ....

حس عجیبیه نمیدونم چرا اینجوری شدم اما خیلی دلتنگم تو این مدت تو فقط مال من بودی و ما با هم همسفر بودیم فقط من و تو اما بعد از تولدت همه هستن و نقشی رو تو زندگیت دارن . دوست دارم فقط مال من باشی ....

شایدخودخواهانه باشه اما میخوام فقط مال من باشی ...

در مورد رایان این حس رو نداشتم اما تو یه جور دیگه ای ....

هر وقت اینجوری دلم میگیره فقط شوق دیدنت این فکرا رو ازم دور میکنه ....

زودتر بیا و یه پایان شیرین باش واسه همه دلتنگیام ....

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله ماندانا
8 شهریور 93 15:18
عزیزمی....آره...فدای اجیم بشم دیگه آخراشه...ما هم مثل تو دلتنگیم...روشان خاله ببین نیومده چقد خاطرخواه داری قربونت برم...
مامان مهری
18 شهریور 93 10:40
سوسن جون عزیز دلم این فرشته کوچولو متعلق به تو وباباییه و هیچ کسی نمیتونه زنجیره رابطه مادر و فرزندی شما رو منکر بشه و عشقی هم که تو دل شماست هر روز دونه های این زنجیر رو محکم تر میکنه.
مامان سوسن
پاسخ
ممنونم عزیزم