روشانروشان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

دخترکم فرشته کوچک خانه ما

خبر خبر خبر روشان خانوم از سفر رسید ...

1393/6/16 9:06
نویسنده : مامان سوسن
304 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامانی یک هفته پیش از سفر نه ماهش رسید . 

یکشنبه گذشته گل دختر نازم ساعت ٧:٣۵ صبح پا به این دنیای بزرگ گذاشت تا با دستهای کوچیکش یه دنیای جدید واسه مامان و بابا بسازه .

اونقدر شادم که نمیدونم چه جوری وصفش کنم , الانم که دارم این مطلب رو مینویسم ناز دخترم تو بغلم داره لالایی میکنه ...

دخترکم خدا رو شکر قد و وزن و همه چیزش کاملا طبیعی بود و مثل داداش رایانم حساسیت نداره ....

که این از همه چیز بیشتر خوشحالم میکنه .

خیلی خیلی هم آرومه فقط شیر میخوره و لالا میکنه ...

فقط هر لحظه خدا رو شکر میکنم که یه فرشته نازشو از بهشت فرستاده پیش من و این از هر چیز دیگه ای تو این دنیا زیباتره ...

خدای مهربون ممنونم ازت به خاطر این همه مهربونی ...

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان مهراد
18 شهریور 93 10:35
مبارکه قدمش مبارکه... ان شاله زیر سایه مامانی و بابایی و کنار داداش رایان قد بکشی...
مامان النا
18 شهریور 93 15:02
سلام مامان سوسن. قدم نو رسیده مبارک.... خبر خوشحال کننده ای بود . روشان جان خوش آومدی
مامان سوسن
پاسخ
ممنون مامان مهربون , النا جونمو ببوس
مامانی
18 شهریور 93 16:09
عزیزم لینکت کردم نمیدونم رمز دادم بهت یا نه اگه ندادم بگو تقدیم کنم
مامان رستا
21 شهریور 93 16:02
خوش قدم باشی عزیزم
الی
27 شهریور 93 14:50
http://loux2014.mihanblog.com اگر میخوای ی اتاق نی نی متفاوت داشته باشی به وبلاگ من سر بزن
ENIS
16 بهمن 93 17:39
سلام عزیزم.........وای خدا جون مبارک باشه گلم انشالاه به سلامتی حالتون که خوبه..............خدارو شکر برای سلامتس جفتتون.....................