روشانروشان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

دخترکم فرشته کوچک خانه ما

شعری برای دخترم

1393/6/7 10:50
نویسنده : مامان سوسن
470 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ای نو گل من    مایه آرامش تن

تو برایم چون بهاری   در تنم جان میدوانی

معنی عشقی برایم    شور نو در سینه دارم

نو گل باغ وجودی    از ازل در من تو بودی

با وجودت بهترینم    در تو من نقش آفرینم

میروم من سوی دیدار   تا ببوسم چشم دلدار

دل ربودی تو ندیده    از من زانو بریده 

کاش آیی زودتر تو     وا کنی بر من رهی نو 

من شوم شمع سرایت   آب گردم در کنارت 

تا تو آسوده بمانی     ناز نازک تو بخوابی

میشوم من باغبانت   میرسم بر برگ و بارت 

تا تو غنچه گل بگردی   پیش چشمم نو بگردی 

عطر و بویت راببویم    هر کجا بینم تو جویم 

آه دیگر طاقتی نیست    این همه دلتنگی از چیست ؟

من که گل در خانه دارم    نازنینی چون تو دارم !

یک پسر ناز عزیزی       غنچه پاک و تمیزی 

نازنین دردانه من            او چراغ خانه من 

اندکی دیگر تو آیی           بر همه رو می نمایی 

میشوی یک دانه دختر     بر من و بابا تو دلبر 

میشوی از بهر رایان        مونس و خواهر تو روشان 

نام زیبای تو این است     در دلم نوری دمیدست 

با امید صبح روشن        که توباشی در بر من ....

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله ماندانا
8 شهریور 93 15:12
به به عجب شعری.قربون آجیم برم که انقد هنرمنده.و قربون روشانم برم که دیگه بیقرارم واسه اومدنش.خاله جون عاشقتم.....
مامان سوسن
پاسخ
ممنونم خاله مهربون و یکی یه دونه
مامانی
9 شهریور 93 12:28
سلام عزیزم منم در هفته ی 20 بارداری ام خیلی خوشحال میشم ک با همدیگه دوست بشیم و از اطلاعات هم استفاده کنیم بی زحمت ب وبم بیا و آدرستو برام بزار تا همو لینک کنیم