روشانروشان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

دخترکم فرشته کوچک خانه ما

و خدایی که در این نزدیکیست...

1393/5/22 15:58
نویسنده : مامان سوسن
290 بازدید
اشتراک گذاری

همگیمون اعتقاد قلبی داریم که خدا همیشه نزدیکترینه به ما و حتی از رگ گردنم بهمون نزدیک تره اما گاهی به خاطر مشغله هامون فراموش میکنیم .....

اما از وقتی که تو تو دلم لونه کردی با هر حرکت نازت خدا رو در درونم حس میکنم و نمیدونی چه حس خوبیه ....

میدونم که تو هدیه خدایی و وقتی به این فکر میکنم که خدا منو لایق دونسته و بهم هدیه داده کلی ذوق میکنم ....

تو بهترین هدیه ای هستی که گرفتم میدونی چرا ؟ واسه داشتن داداش گلت کلی منتظر بودم اما تو وقتی اومدی که خیلی به داشتنت فکر نمیکردم واسه همین از بودنت خیلی خوشحالم چون نشونه اینی که حتی وقتی ما به فکر خودمون نیستیم خدای مهربونی داریم که به فکرمونه ...

حتی اینقدر دوسمون داره که فرشته هاشو بهمون هدیه میده  ......

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان النا
22 مرداد 93 22:51
سلام فرشته نازنازی. چشم انتظار دیدنت هستیم
مامان سوسن
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان رستا
23 مرداد 93 1:02
چقدر حس زیبایی، چه هدیه خوبی
مامان سوسن
پاسخ
و یه حس زیبای دیگه داشتن خواهرای مهربونیه که خیلی دوستشون دارم
ENIS
24 مرداد 93 15:41
سلااااااام شما منو لینک نکردین؟؟؟
مامان سوسن
پاسخ
سلام اختیار دارید پس این لینک خوشگله پپسل مامان مسافر کوچولو چیه ؟!؟!شما همون روز لینک شدید
fatima
4 شهریور 93 16:36
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن خیلی خوشحال میشم اگه بیای نظر یادت نره.... منتظرتم.......
خاله ماندانا
8 شهریور 93 15:23
هدیه از این بهتر نمیشه...خیلی خدا دوست داره آجی....