روشانروشان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

دخترکم فرشته کوچک خانه ما

دخترک پر ناز

1393/5/14 12:52
نویسنده : مامان سوسن
214 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل دخترم عزیز دل مامان و بابا , شما خیلی خیلی پر ناز تشریف دارید . اون موقع که دادش رایان تو دلم لم داده بود اینقد راحت بودم که تو ماه هفتم مسافرت رفتم کلی پیک نیک و تفریح رفتم اما شما .....

وای وای وای حتی نمیتونم کارای عادیمو انجام بدم !از الان معلومه که چقدر ناز دار و تیتیش تشریف دارید خانوم . استراحت مطلق و ...... خدا به دادم برسه با این همه کرشمه . الهی فدات شم زودتر بیا که کلافه شدم از انتظار منتظر دیدن روی ماهتم فرشته کوچولو

پسندها (1)

نظرات (2)

ENIS
20 مرداد 93 13:45
سلام عزیزم اول اجازه بدین ورود این فرشته کوچولوی حشگل رو تبریک بگم وانشاالاه به سلامتی پا به دنیای ما بزرگا بزاره...منم مثل خودتم اما یکمی دبرتر تو 6 ماه هستم واسم دعا کن اخه خیلی استرس دارم اگه دوست داشتین تیادل لینک کنیم به من اطلاع بدین ممنون وبای
ENIS
21 مرداد 93 9:48
سلام عزیزم ممنون که لینکم کردین شما هم با افتخار لینک شدینمرسی خانمی وبای