روشانروشان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

دخترکم فرشته کوچک خانه ما

لحظات پر استرس

1393/6/5 11:28
نویسنده : مامان سوسن
216 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامان کم کم داریم به آخر این سفر دونفره میرسیم و از اینجا به بعد مسیر زندگیمون عوض میشه , خیلی خیلی خوشحالم و ذوق دارم که روی ماهت رو ببینم و در کنارت آرامش رو حس کنم . اما اما این روزا خیلی خیلی خیلی استرس دارم و نگرانم البته من تنها دلشوره ندارم از بابا مهدی که از ذوق و نگرانی خواب نداره گرفته تا باباجونا و مامان جونا و خاله و عمه ها و عموها و اقوام دور و نزدیک همه چشم انتظار تولد شمان ....

ببین هنوز نیومده چقدر هوادار داری ....

تو آخرین سونوگرافی تاریخ احتمالی تولد هفده شهریوره اما انگار شما خیلی عجله داری تا الانم با قرص تو دل مامانی موندی واسه همین شاید هفته دیگه به دنیا بیای دنیای من ...

هرلحظه با کوچکترین تغییری نگران میشم که نکنه وقتشه شبا خوابای بد میبینم ... خلاصه خیلی خیلی دلشوره دارم و همه نگرانی برای سلامتی شماست...

فقط از خدای مهربون سلامتی شما رو میخوام

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله ماندانا
8 شهریور 93 15:25
لووووس...زودتر بیاد...ما هم سهم ببریم از داشتن این فرشته کوچولووووو.....ممردیم از دلتنگی