روشانروشان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

دخترکم فرشته کوچک خانه ما

انتخاب اسم

1393/5/21 10:36
نویسنده : مامان سوسن
224 بازدید
اشتراک گذاری
قصه اسم شما هم مثل اسم دادش نازت خیلی بامزست و یه وجه اشتراک جالب داره .... اولین بار که شما رو دیدم (سونوگرافی) شما دوازده هفته سن داشتی , دکتر گفت شاید پسر باشی و من هم دنبال اسمهایی میگشتم که به رایان بیاد اما چیز خاصی پیدا نکردم , تا این که وقتی حدوده پنج ماه سن داشتی بازم رفتیم سونوگرافی و این دفعه با قاطعیت گفتن که شما گل دخمری .... وای که چقدر ذوق کردیم به خصوص بابایی ... خلاصه حسابی افتادم به تکاپو که یه اسم ناز واست پیدا کنم بابا گفتن باید آخر اسم (ان) باشه اما بعدش گفتن اول اسم با (ر) شروع بشه که من در هر دو مرحله از خاله فاطمه کمک گرفتم چون اسمای ناز زیادی بلدن .... خلاصه بعد از کلی فکر کردن و مشورت با بابایی به این نتیجه رسیدیم که روشان (به معنی تابان و درخشنده) بهترین انتخابه . جالب اینه که هم اولش با (ر) شروع میشه و هم آخرش با (ان) تموم میشه .... . . . . واما نکته مشترک و جالبش با اسم داداشت قبل از اینکه شما فرشته کوچولوها رو داشته باشم هر دوتا اسم رو توی مجله شهرزاد دیده بودم و یه حس لطیف و خاص بهشون داشتم واقعا نمیدونم چرا اما احساس میکنم هر دو اسم برای بچه های ناز من بهترین اسم هستن .... عاشقتونم فرشته های پاکم امیدوارم اسمت رو دوست داشته باشی روشنایی خونه ....
پسندها (1)

نظرات (4)

محصولات ساعت نیک
21 مرداد 93 11:09
سلام ساعت های دیواری دخترانه بسیار جالب موجود است. مطمئن هستم فرشته ها تون می پسندند با قیمت های مناسب عرضه می گردد.
مامان رستا
23 مرداد 93 1:06
خانومی خیلی اسم قشنگی داری، امیدوارم مثل اسمت روشن باشی و در همه مراحل عمرت بدرخشی عزیزم
مامان سوسن
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان مهراد
3 شهریور 93 8:50
چه اسم ناز برای گل دخمرت انتخاب کردی گلم..... ان شاله روشان جون نامدار باشه و زیر سایه شما و بابایی قد بکشه.... مبارکه
مامان سوسن
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارید شما
خاله ماندانا
8 شهریور 93 15:21
قربون اسمای خشگلتون و با معنیتون برم...وای که وقتی بیای با داداش کوچولوت دیگه کامل چراغ خونه روشن میشه...زود بیا آلوسان...